Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

20 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το FITNESS (Μέρος 1ο)

1. Οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες, τα λίπη, και το αλκοόλ έχουν 4, 4, 9 και 7 θερμίδες ανά γραμμάριο αντίστοιχα.
2. Χρειάζεται ένα έλλειμμα 3500 θερμίδων για να χάσετε περίπου μισό κιλό.
3. Η ινσουλίνη και η αυξητική ορμόνη έχουν μια αντίστροφη σχέση.
4. Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να αποθηκεύσει 500 γραμμάρια γλυκογόνου.
5. Το μυϊκό γλυκογόνο είναι περίπου μια αναλογία 3 προς 1, νερού προς γλυκόζη.
6. Μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια των 23 ωρών που δεν γυμνάζεστε παρά την 1 ώρα που γυμνάζεστε.
7. Δεν χρειάζεται να κάνετε αεροβική άσκηση για να χάσετε βάρος.
8. Η ζώνη καύσης λίπους δεν καίει συνολικά περισσότερες θερμίδες λίπους – απλά ένα υψηλότερο ποσοστό θερμίδων που προέρχονται από λίπος.
9. Η απώλεια βάρους δεν είναι μια σωματική 
πρόκληση – είναι ψυχική.
10. Η ζυγαριά δεν μπορεί να μετρήσει το ποσοστό σωματικού λίπους. Ωστόσο, ένα απλό δερματοπτυχόμετρο μπορεί.
11. Μπορεί να τρώτε ότι θέλετε και πάλι να χάνετε βάρος – το βάρος όμως δεν ισοδυναμεί πάντοτε με το λίπος.
12. Δεν μπορείτε να στοχεύσετε την απώλεια λίπους – η απώλεια λίπους είναι συστημική.
13. Ο μυς δεν ζυγίζει περισσότερο από το λίπος – είναι απλά πυκνότερος.
14. 0 γραμμάρια λίπους σε μια ετικέτα ενός προϊόντος δεν σημαίνει πάντα ότι δεν υπάρχει λίπος στο συγκεκριμένο προϊόν.
15. Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι ένα επίσης επεξεργασμένο τρόφιμο – επιλέξτε ένα που να περιέχει λίγα συστατικά.
16. Μία υγιεινή διατροφή δεν είναι απαραίτητο να στοιχίζει περισσότερο από ότι μια διατροφή από πρόχειρο φαγητό.
17. Δεν μπορείτε να υπολογίσετε το ποσοστό σωματικού λίπους μόνο από το ύψος και το βάρος σας – χρειάζεται να μετρηθεί σωματικά.
18. Μπορείτε να πάρετε γλυκόζη τόσο από την πρωτεΐνη όσο και από την γλυκερίνη – όχι μόνο από τους υδατάνθρακες.
19. Μόνο και μόνο επειδή μία συσκευασία αναγράφει «ολικής αλέσεως», δεν καθιστά το προϊόν υγιές.
20. Ποτέ δεν πρέπει να επιχειρήσετε την απώλεια βάρους εις βάρος της υγείας σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: